Om Service Desk

Oavsett om du väljer att kalla det outsourcing eller IT-drift är det viktigt att du litar på din leverantör och har en personlig kontakt. Vi arbetar med våra säljare och tekniker i kundteam tillsammans med våra driftkunder. Här startar vår drift och fortsätter via Service Desk till våra konsulter i andra och tredje linjens support.

Trevligt bemötande och snabb respons är viktigt när man har problem. Vår Service Desk är ofta de första som möter dig som användare och tillför både personlig service och hög kompetens. Vi är lite stolta över vår Service Desk. Dels för att vi får väldigt fina betyg i de kundundersökningar vi genomför, dels för att vi vet att vi har lite extra engagemang hos vår personal. En bra support ska inte bara svara snabbt utan även lösa problem. Det gör vi. Oavsett om det gäller Office 365, Azure eller något krångligare!

Sammantaget handlar mycket om att vi vill göra svåra saker enkla för dig som kund. Vi vill upplevas som din egen IT-avdelning.

Vill du möta vår personal? Klicka här >>

Kontaktperson

Therése Odstam Driftchef