Så jobbar vi

Vi arbetar med full outsourcing eller drift av delar av din IT. Att allt fungerar är såklart viktigt. För att vi ska kunna hjälpa er att bli effektiva och minimera IT-strul jobbar vi extra mycket med några viktiga områden:

Snabb och kompetent användarsupport

Vår Service Desk är vi stolta över. Här arbetar ett stort team med att hjälpa era användare. Vi tycker att två saker är extra viktiga när det gäller support. Nummer 1 är att man inte ska behöva sitta länge i telefonkö när man har ett problem. Hos oss är medelsvarstiden ca. 20 sekunder. Det andra är att man faktiskt ska kunna få snabb och effektiv hjälp och vi tycker att våra tekniker inte bara är trevliga utan dessutom väldigt duktiga!

Läs mer om IT-support & klienthantering

Stabil IT-drift

Det som finns i våra datahallar ska ha mycket hög tillgänglighet, dvs fungera dygnet runt. All utrustning är dimensionerad för det. Många av våra tjänster går dock att välja med olika nivåer på SLA –  dygnet runt, utökad kvällstid eller dagtid. Det erbjuder vi för att ni ska kunna anpassa era kostnader. Det vi lovar är ju att med kort varsel åtgärda eventuella problem och behöver vi inte gå upp mitt i natten kan tjänsten hålla ett lägre pris.

Läs mer om Serverdrift

Bra lösningar med kontinuerligt underhåll

Vi jobbar mycket och gärna med molntjänster. Ibland krävs hybridlösningar, där vissa tjänster finns i våra hallar och andra i molnet. Ibland kompletteras en IT-miljö av specifika tjänster, t.ex. säkerhetslösningar. Oavsett ska du som kund kunna lita på att vi gjort ett grundligt arbete när vi valt produkter och lösningar samt att vi ser till att de tjänsterna alltid är uppdaterade.

Läs mer om Säker Surf | Connect 365 |

 

Vår kultur kännetecknas av att vi ska vara Snabba, Nytänkande & Reko. Här hittar du mer information om Solid Park.

 

Kontaktperson

Arne Hedman Säljare 070-618 00 27

Kontakta mig