IT-support & klienthantering

Vi är stolta över vår Service Desk. Här får alla våra anslutna kunders användare verkligt personlig support. Hos många kunder hanterar vi även datorerna och sköter uppdateringar, installationer och underhåll i standardiserade klientplattformar.

IT-support, Service Desk 365

Vi erbjuder användarsupport och klienthantering i olika nivåer. Gemensam nämnare är vår Service Desk som ger kvalificerad support till våra kunders användare. Bra kundservice är vårt främsta konkurrensmedel  – det brukar också märkas i våra kundundersökningar.

Hos oss får du kompetent slutanvändarsupport till en fast kostnad. Vi blir din egen IT-avdelning. Självklart har vi hög kompetens inom molntjänster som Office 365, Azure och EMS. Fysiskt finns vår 1st line support i Västerås men vi har 2nd line tekniker även i Stockholm, Norrköping, Katrineholm och Linköping

Läs mer i produktbladet, Solid Park, Service Desk 365

Klienthantering, Work 365

Förutom IT-support till användarna finns tillval för full hantering av standardiserade klientplattformar. Då sköter vi allt från installationer till uppdateringar till utbyten. Med en standardiserad klientplattform får du ytterligare ökad tillgänglighet och kvalitet, högre säkerhet och dessutom kostnadskontroll.

Vare sig du vill köpa klienthantering som tjänst eller söker en partner som hjälper dig skapa din klientplattform finns etablerade rutiner och referenser. Läs mer om Work 365 här >> Work 365

Mer information finns även i produktbladet, Solid Park, Work 365

Förutom vår egen tjänst kan vi även hantera Microsoft Azure AD, Microsoft Intune, Microsoft EMS samt VMware AirWatch.

Kontaktperson

Arne Hedman Säljare 070-618 00 27

Kontakta mig